IDEGEN SZAVAK LATIN ANGOL....

 

FORGÓESZKÖZÖK

 

Az értékpapír vagyonjogot vagy követelést megtestesítő okirat. Pénzügyi szempontból jövőbeli fizetésre vonatkozó ígéret. Közgazdasági tartalmát tekintve: olyan okirat vagy elektronikus formában tárolt jel, amely valamilyen vagyoni értékű jogot testesít meg és forgalomképes. A vállalkozás az értékpapírt a beszerzés célja szerint minősíti forgóeszköznek vagy befektetett eszköznek.

 

Egy évnél rövidebb befektetési idejű értékpapírnak kell minősíteni a eladási célra vásárolt kötvényeket, részvényeke, visszavásárolt saját részvényeket, üzletrészeket és az egy éven belül lejáró egyéb értékpapírokat.



LINK:Read more: https://szamvitelezz.hupont.hu/20/forgoeszkozok#ixzz30vlzdw2R
 
 
 
  PIACELEMZÉS

 

Piacelemzés

címkék: piacelemzés, piacanalízis, versenytársak elemzése, piacanalitika

Az online marketing elemek kiválasztása előtt célszerű piacelemzést készíteni. Hiszen website-unk eredményességét és az elérhető konverziót a megfelelő helyen, megfelelő időben és megfelelő célpiacnak történő marketingezés befolyásolja.

  • Határozzuk meg a célpiacot

Célszerű célcsoportunkat minél jobban leszűkíteni, így meg tudjuk határozni, mi érdekli őket és ha ezt marketingezzük feléjük nagyobb eséllyel számíthatunk akcióra is.

  • Mérjük fel, célcsoportunk mikor és mire használja a világhálót

Vizsgáljuk meg, mely online marketing elemmel tudjuk őket elérni. Más időpontban és más módon kell hirdetnünk egy cégvezetőnek és egy háziasszonynak.

  • Elemezzük a konkurenciát és a versenytársakat.
 
 
A LINKAJÁNLÓ: https://www.keresobarathonlap.hu/online-marketing/piacelemzes.html

HONLAPRÓL.
 
 
 
  CÉLCSPOPRT
 

Egyszerűen fogalmazva: a célcsoport az embereknek vagy a vállalkozásoknak az a csoportja, akiknek el akarunk adni.

A célcsoport állhat természetes és jogi személyekből, intézményekből is - bár tudomásul kell venni, hogy a jogi személy mögött is természetes személy áll. (Vagyis a vállalkozást is emberek csinálják!)

Hogyan határozzuk meg a célcsoportot?

A célcsoport helyes meghatározása rendkívül nehéz feladat, ugyanis józanságot és önmérsékletet kíván. Olyan termék nincs, amire "mindenkinek szüksége van" - ez az érv csak az MLM hálózatok életében kap kiemelkedő szerepet a beszervezés fázisában...

A célcsoport meghatározásához a következőket kell figyelembe venni:

1. a termék vagy szolgáltatás használata milyen attitűdöt, milyen értékrendet feltételez

(Ne akarjunk egészségvédő terméket eladni makkegészséges tinédzsereknek még akkor sem, ha egyébként hasznos lenne a számukra és kis szobájuk magányában ezt azért ők is elismerik.)

2. az átlagfogyasztó a tudatosság milyen szintjén áll

(Nem mindegy, hogy pl. marketing tanácsadás szolgáltatást egy angol vállalkozásnak akarunk eladni, akinek már az ükapja is vállalkozó volt és tisztában volt a marketing szerepével, vagy ugyanezzel egy magyar kisvállalkozást célzunk meg, akinek a vállalkozási etalonja az egy nyár alatt meggazdagodó lángosos vagy a rendszerváltás nagy privatizátora...)

3. mit csinál a konkurencia, mi történik a világban

(Sokszor nem az adja el a terméket, szolgáltatást, aki reklámoz és aki magát a funkciót megismerteti a

tömegekkel.

LINKAJÁNLÓ:

L- See more at: https://www.sikermarketing.hu/celcsoport_meghatarozas_mi_az_celcsoport_es_miert_fontos#sthash.byROV6IN.dpufI
 
 
 
  IGÉNY
 
igény igénybe vesz igényt tart rá.
minden igényt kielégítő 
 
 
  MÉRLEG
 
 
 Mérlegfőösszeg
mérlegfőösszeg a mérleg legutolsó, összesítő sora. A gazdálkodó egység
 összeg vagyonát mutatja meg megjelenési formák alapján: eszköz és forrás oldalon.
>>> https://www.econom.hu/merlegfoosszeg =LINK
 
 
 
 EREDMÉNYKIMUTATÁS/WIKIPEDIA
 
számvitelben használatos eredménykimutatás bemutatja egy adott időszak 
(jellemzően üzleti év) bevételeit és ráfordításait, továbbá ezek különbözeteként
 a vállalkozás nyereségét, illetve veszteségét.
ÖSSZKÖLTSÉG ÉS FORGALMI KÖLTSÉG ELJÁRÁSSAL.
 
 
 
 LIKVIDITÁS
PÉNZÜNK HOZZÁFÉRHETŐSÉGÉT JELENTI.
KOCKÁZATOK MÉRTÉKÉT NAGYSÁGÁT JELENTI.
BIZTONSÁGOSABB BEFEKTETÉSNÉL KISSEBB A KOCKÁZAT.
BIZONYOS KOCKÁZATOK VÁLLALÁSA BEFEKTETÉSNÉL.
MENNYIRE KÖNNYEN JUT PÉNZÉHEZ.
KIS BEFEKTETÉSNÉL KISSEBB A  HOZAM.
NAGYOBBNÁL NAGYOBB. TEHÁT NAGYOBB BEFEKTETÉSNÉL
NAGYOBB A HOZAM.
 
 
 
 TŐKESZÜKSÉGLET
 

Tőkeszükséglet

tőkeszükséglet a termelő tevékenység folytatásának alapvető feltétele. 

Ennek keretében egyfelől a termeléshez szükséges eszközökre (termőföld, épületek, 

gépek), ezek működtetéséhez szükséges forgóeszközökre KELLENEK.

  A FÖLD IS BEFEKTETETT ESZKÖZ.

 

 

  PÉNZÜGYI SZÁMÍTÁSOK

ESZKÖZÖK (aktívák)

FORRÁSOK (passzívák)

Forgó eszközök

Idegen tőke

Pénzeszközök

Rövid lejáratú kötelezettségek

Értékpapírok

Szállítói és egyéb tartozások

Vevői tartozások

Rövid lejáratú hitelek

Készletek

Hosszú lejáratú kötelezettségek

Állóeszközök

Hosszú lejáratú hitelek

Földterület és épületek

Saját tőke

Gépek és berendezések

Jegyzett (és befizetett) tőke

 

Tőketartalék

 

Eredménytartalék

 

Mérleg szerinti eredmény

Eszközök összesen

Források összesen

 
LINKAJÁNLÓ: https://zskflnk.uw.hu/nk/penzugy/PENZUGYFOGALMAK.htm
 
 
 
 
  ÜZLETI TERV
 

Megalapozottság:  következtetések tényekEN ALAPÚLJANAK (piackutatás, statisztika)

Több független forrásból. 

Tanúlmányok kutatások készítése...

A terveink kivizsgálása van e rá igény.

Hol szeretnénk megvalósítani?

Egy 10 fős faluban ahol több tízezer kanalat akarunk gyártani, de nincs rá igyény?

Kivéve, ha olyan helyre szállítjuk szállítatjuk, ahol igény van rá! Ha telített a piac, és nincs

megfelelő vásárlóképes kereslet akkor kanalat nem gyártunk. Ha kevés a szállításhoz

szállítatáshoz a pénz akkor befektetőket kersünk akik látnak benne üzletet.

 

 

 

  ÉRTÉKESÍTÉSI TERV

 

LÉNYEGE: Az adott piaci szektorban a lehetőségeket felmérjük, az értékesítést ígyalakítjuk.

   A PIACI BIZALOM MEGERŐSÍTÉSE, SZERETHETŐ ÉS JÓL HASZNÁLHATÓ

  MEGFELELŐ ÁRÚ TERMÉK GYÁRTÁSA OLCSÓBBAN, MINT A VERSENYTÁRSAK, HA VANNAK.
  •      TERMÉKEK FAJTÁI, MIT AJÁNLOK?
 
 
    PÉNZÜGYI TERVEZÉS 

 

A LEGFONTOSABB PÉNZÜGYI DÖNTÉSEIKET AZ EMBEREK SZAKMAILAG OLDJÁK MEG.

SZAKEMBEREK SEGÍTSÉGÉVEL.

PL.: NYUGDÍJ VÁLLALKOZÁSBA ÉRTÉKPAPÍROKBA VAVÓ BEFEKTETÉS! MIKÓR 

FEKTESSEN BE, ÉS MIRE?.....ÉS HOL?

 

 

KERESKEDELMI EGYÜTTMŰKÖDÉSI TERV

 

A LEHETŐ LEGJOBB GAZDASÁGI ÉS SZOCIÁLIS TERVEZÉS CSALÁDOKBAN ORSZÁGOKBAN

ORSZÁGOK KÖZÖTT.....

 

 

  KOMPETITÍV

 

VETEKEDŐ VERSENYZŐ EGYMÁSRA ROSSZ HATÁST GYAKORLÓ

 

 

PRESZTIZS JAVAK: LINK: https://penzugysziget.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=1531%3A05tetel&catid=252&Itemid=358