IDEGEN SZAVAK LATIN ANGOL....
FORGÓESZKÖZÖK
Az értékpapír vagyonjogot vagy követelést megtestesítő okirat. Pénzügyi szempontból jövőbeli fizetésre vonatkozó ígéret. Közgazdasági tartalmát tekintve: olyan okirat vagy elektronikus formában tárolt jel, amely valamilyen vagyoni értékű jogot testesít meg és forgalomképes. A vállalkozás az értékpapírt a beszerzés célja szerint minősíti forgóeszköznek vagy befektetett eszköznek.
Egy évnél rövidebb befektetési idejű értékpapírnak kell minősíteni a eladási célra vásárolt kötvényeket, részvényeke, visszavásárolt saját részvényeket, üzletrészeket és az egy éven belül lejáró egyéb értékpapírokat.
LINK:Read more: https://szamvitelezz.hupont.hu/20/forgoeszkozok#ixzz30vlzdw2R
Piacelemzés
címkék: piacelemzés, piacanalízis, versenytársak elemzése, piacanalitika
Az online marketing elemek kiválasztása előtt célszerű piacelemzést készíteni. Hiszen website-unk eredményességét és az elérhető konverziót a megfelelő helyen, megfelelő időben és megfelelő célpiacnak történő marketingezés befolyásolja.
- Határozzuk meg a célpiacot
Célszerű célcsoportunkat minél jobban leszűkíteni, így meg tudjuk határozni, mi érdekli őket és ha ezt marketingezzük feléjük nagyobb eséllyel számíthatunk akcióra is.
- Mérjük fel, célcsoportunk mikor és mire használja a világhálót
Vizsgáljuk meg, mely online marketing elemmel tudjuk őket elérni. Más időpontban és más módon kell hirdetnünk egy cégvezetőnek és egy háziasszonynak.
- Elemezzük a konkurenciát és a versenytársakat.
HONLAPRÓL.
Egyszerűen fogalmazva: a célcsoport az embereknek vagy a vállalkozásoknak az a csoportja, akiknek el akarunk adni.
A célcsoport állhat természetes és jogi személyekből, intézményekből is - bár tudomásul kell venni, hogy a jogi személy mögött is természetes személy áll. (Vagyis a vállalkozást is emberek csinálják!)
Hogyan határozzuk meg a célcsoportot?
A célcsoport helyes meghatározása rendkívül nehéz feladat, ugyanis józanságot és önmérsékletet kíván. Olyan termék nincs, amire "mindenkinek szüksége van" - ez az érv csak az MLM hálózatok életében kap kiemelkedő szerepet a beszervezés fázisában...
A célcsoport meghatározásához a következőket kell figyelembe venni:
1. a termék vagy szolgáltatás használata milyen attitűdöt, milyen értékrendet feltételez
(Ne akarjunk egészségvédő terméket eladni makkegészséges tinédzsereknek még akkor sem, ha egyébként hasznos lenne a számukra és kis szobájuk magányában ezt azért ők is elismerik.)
2. az átlagfogyasztó a tudatosság milyen szintjén áll
(Nem mindegy, hogy pl. marketing tanácsadás szolgáltatást egy angol vállalkozásnak akarunk eladni, akinek már az ükapja is vállalkozó volt és tisztában volt a marketing szerepével, vagy ugyanezzel egy magyar kisvállalkozást célzunk meg, akinek a vállalkozási etalonja az egy nyár alatt meggazdagodó lángosos vagy a rendszerváltás nagy privatizátora...)
3. mit csinál a konkurencia, mi történik a világban
(Sokszor nem az adja el a terméket, szolgáltatást, aki reklámoz és aki magát a funkciót megismerteti a
tömegekkel.
LINKAJÁNLÓ:
L- See more at: https://www.sikermarketing.hu/celcsoport_meghatarozas_mi_az_celcsoport_es_miert_fontos#sthash.byROV6IN.dpufI>>> https://www.econom.hu/merlegfoosszeg =LINK
Tőkeszükséglet
A tőkeszükséglet a termelő tevékenység folytatásának alapvető feltétele.
Ennek keretében egyfelől a termeléshez szükséges eszközökre (termőföld, épületek,
gépek), ezek működtetéséhez szükséges forgóeszközökre KELLENEK.
A FÖLD IS BEFEKTETETT ESZKÖZ.
PÉNZÜGYI SZÁMÍTÁSOK
ESZKÖZÖK (aktívák) |
FORRÁSOK (passzívák) |
Forgó eszközök |
Idegen tőke |
Pénzeszközök |
Rövid lejáratú kötelezettségek |
Értékpapírok |
Szállítói és egyéb tartozások |
Vevői tartozások |
Rövid lejáratú hitelek |
Készletek |
Hosszú lejáratú kötelezettségek |
Állóeszközök |
Hosszú lejáratú hitelek |
Földterület és épületek |
Saját tőke |
Gépek és berendezések |
Jegyzett (és befizetett) tőke |
|
Tőketartalék |
|
Eredménytartalék |
|
Mérleg szerinti eredmény |
Eszközök összesen |
Források összesen |
Megalapozottság: következtetések tényekEN ALAPÚLJANAK (piackutatás, statisztika)
Több független forrásból.
Tanúlmányok kutatások készítése...
A terveink kivizsgálása van e rá igény.
Hol szeretnénk megvalósítani?
Egy 10 fős faluban ahol több tízezer kanalat akarunk gyártani, de nincs rá igyény?
Kivéve, ha olyan helyre szállítjuk szállítatjuk, ahol igény van rá! Ha telített a piac, és nincs
megfelelő vásárlóképes kereslet akkor kanalat nem gyártunk. Ha kevés a szállításhoz
szállítatáshoz a pénz akkor befektetőket kersünk akik látnak benne üzletet.
ÉRTÉKESÍTÉSI TERV
LÉNYEGE: Az adott piaci szektorban a lehetőségeket felmérjük, az értékesítést ígyalakítjuk.
A PIACI BIZALOM MEGERŐSÍTÉSE, SZERETHETŐ ÉS JÓL HASZNÁLHATÓ
- TERMÉKEK FAJTÁI, MIT AJÁNLOK?
A LEGFONTOSABB PÉNZÜGYI DÖNTÉSEIKET AZ EMBEREK SZAKMAILAG OLDJÁK MEG.
SZAKEMBEREK SEGÍTSÉGÉVEL.
PL.: NYUGDÍJ VÁLLALKOZÁSBA ÉRTÉKPAPÍROKBA VAVÓ BEFEKTETÉS! MIKÓR
FEKTESSEN BE, ÉS MIRE?.....ÉS HOL?
KERESKEDELMI EGYÜTTMŰKÖDÉSI TERV
A LEHETŐ LEGJOBB GAZDASÁGI ÉS SZOCIÁLIS TERVEZÉS CSALÁDOKBAN ORSZÁGOKBAN
ORSZÁGOK KÖZÖTT.....
KOMPETITÍV
VETEKEDŐ VERSENYZŐ EGYMÁSRA ROSSZ HATÁST GYAKORLÓ
PRESZTIZS JAVAK: LINK: https://penzugysziget.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=1531%3A05tetel&catid=252&Itemid=358